:D

Åh , jag känner mig så himla positiv till det här . Jag kommer verkligen lyckas ! Det är nu det händer , de här är början på min resa . Jag hoppas på att kunna lära känna mig själv bättre och att min självkänsla ökar . Jag har (tro det eller ej) väldigt bra självförtroende ! Jag kan tycka att jag ser bra ut ibland , har även fått fina komplimanger som gör att självförtroendet stärks . Däremot har jag en väldigt dålig självkänsla . De är två helt olika saker ! Svårt att förklara , lyssna på Mia Törnblom så fattar du .

Det pirrar i kroppen när jag tänker på det . Ska jag kunna gå på stan och shoppa som en vanlig människa , utan att skämmas för vilken storlek jag har , kunna välja bland alla kläder och inte behöva gå till "Den stora avdelningen" ?! Jag hoppas verkligen det ! Allt går , alla kan om de vill :) Jag vill !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0