Dagens intag

Frukost / Lunch: Omelett med ägg, keso & grädde
Middag: Blomkålsmos & Köttfärs
Kvällsmat: Hemmagjord chokladmousse gjord på grädde och mörk choklad (inte bra , jag vet , men jag var så sugen och läste på en sida att man kunde ta till det om man var tvungen)

Ingen träning

Är faktiskt nöjd med dagen . Om man jämför med andra dagar då det kunde se ut såhär

Frukost: Skiter i frukosten och är döhungrig till middagen då jag vräker i mig.
Mellanmål: Någon fika eller godisbit.
Middag: Oftast husmanskost , ibland pizza eller sånt.
Kvällsmat: En hel chipspåse + 1 dipp (då snackar vi hela gräddfilen och hela påsen) och  en 1 ½ L cola . Kanske även något annat som glass eller godis.

Så ni förstår väll vilken skillnad jag har gjort ? Helt sjukt ! Blir äcklad av mig själv när jag skriver det här .. Usch , nu började jag må illa !

Kommentarer
Postat av: i s a b e l l a m a l m b o r g

fin blogg! :)

2009-01-13 @ 01:34:46
URL: http://szerafia.blogg.se/
Postat av: K Y S S A R

Gott med mat ge mig :D



tack för svaret, neee tänkte bara almänt på nån fråga bara så blev det den.. tycker att det är intressant att kolla procent skillnaden ;)

2009-01-13 @ 09:58:56
URL: http://kyssar.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0