Fest ikväll !

Vet inte vad de är för fel på mig , jag sover HELA tiden !! Och när jag inte gör det så är jag trött konstant .. Jag har bokat tid hos en läkare , får se vad han säger . Kan ju inte leva såhär för fan ! Vet att jag förut har haft lågt blodvärde och då var jag trött hela tiden , men har aldrig haft det såhär . Då fick jag dricka äcklig blodsaft , finns verkligen inget äckligare ! Jag kommer säkert få göra det nu också , HUVVA !

På tal om dricka , så är det fest ikväll ! Var jävligt längesen ;) Så idag kommer jag synda till max . Jag och en kompis ska dessutom försöka göra palt , och ni som inte vet vad de är , de är typ degklumpar gjort på potatis och mjöl . Man äter stekt fläsk , smör och lingonsylt till . Det är SKITGOTT !! Jag testade det en gång när jag var uppe i norrland hos en kompis , hans mamma visade hur man gjorde så jag hoppas de blir gott ikväll . Någon av er som har smakat denna underbar maträtt ? Alkohol+palt , är det en bra kombination ? :P haha , aja kan ju berätta sen om de är de ..

Kommentarer
Postat av: Sussi

Tack. =)



ja minns inte det är så många år sen jag gjorde abort. men jag sövdes ner för skrapning så det gjorde inte så men ont i magen efter ja (mensverk) =)

2009-01-14 @ 14:28:51
URL: http://sweetsdiary.blogg.se/
Postat av: Sussi

Palt lät inge vidare :P hoppas du har haft en trevlig kväll om du festade :P

2009-01-14 @ 22:35:31
URL: http://sweetsdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0