Insomnia

kanske jag lider av ? Haha , nej det gör jag inte . Men har lyckats vända dygnet helt och hållet . Imorgon , eller idag är det ju , hade jag tänkt ställa klockan på nio så jag är supertrött imorgonkväll . Hatar när man inte kan sova , fast nu är jag trött så ska snart lägga mig i sängen och försöka hälsa på John .

Måste bara tacka så mkt för alla kommentarer och mail ! Det peppar så himla mkt och jag blir nästan tårögd över det ni skriver :) Så tack än en gång , och fortsätt kommentera !

Kommentarer
Postat av: Bimbo Boy

Svar: Tack så mycket! :) Fortsätt gärna följa min blogg. Hoppas att allt är bra med dig. Kram!

2009-01-12 @ 06:16:50
URL: http://www.bimboboy.com/blogg
Postat av: Coach

Om man går upp 9 har man sovmorgon. Vill du vara trött på kvällen så går du upp mellan 6 o 7 och är aktiv under dagen.

..9.. himlar med ögonen

2009-01-12 @ 08:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0