JAG SKA ALDRIG !!

Precis dom orden sa jag igårkväll innan jag gick och la mig . Jag ska aldrig dricka igen ! haha Men kvällen var skitkul , trevligt folk , god mat och dricka . När jag klev upp på morgonen så kände jag bara att hela världen rasade . Hela köket snurrade , skallen dunkade och jag stod och tittade över ca 20 halvtomma flaskor , popcorn överallt , kladdigt på varenda yta och massor med skräp ! Blääää säger jag bara . Men nu har jag diskat så de ser någorlunda bra ut här :) Fast jag är långt ifrån klar . Måste dammsuga och vaska , panta burkar och fara och lämna sopor . Men sånt hör väll till ? Jag ska iaf inte dricka någon form av alkoholhaltiga drycker på väldigt länge ! Tur man är ledig idag ..

Kommentarer
Postat av: Sussi

hahaha antagligen det :P

kul att kvällen blev bra :)

2009-01-15 @ 14:50:31
URL: http://sweetsdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0