Mattips

Jag är så himla dålig på att hitta på nya maträtter ! De blir alltid köttfärssås , korv eller något annat vanligt som man är less . Fast man vill ju ändå ha något som man vet blir gott , så då kör man på det säkra och sitter där med sin tråkiga maträtt . Men nu ska jag verkligen börja prova på olika saker , som tex idag . Ska göra blomkåls-mos med köttfärs till . ÄLSKAR stekt köttfärs med lök och salt . Ingen sås eller så , mmmm ! Så blir det en god sallad till de :) Hoppas de blir gott .

Ge mig gärna tips om enkla , goda rätter som du har fastnat för .
Kram

Kommentarer
Postat av: Julia

jag lagar aldrig mat så vet inte

2009-01-12 @ 13:09:01
URL: http://jsomijulia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0