Snedsteg

Dagen börjar lida mot sitt slut och jag känner mig piggare nu . Dagen har dock inte varit så superbra ;(

Frukost/Lunch/Middag: Pizza + läsk
Kvällsmat: Chips + dipp

haha , nu känns de som att jag har svikigt mig själv BIG TIME ! Men man får ju inte deppa ihop för det , ibland stöter man på bulor på vägen . Men imorgon är det nya tag som gäller , tänker inte deppa ihop för ett litet snedsteg :) Som jag sa tidigare , det här är början på mitt nya liv .

Det är är dina vanor som har betydelse , inte dina ovanor !

Trevlig kväll allihopa :)

Kommentarer
Postat av: * K Y S S A R

yesyes, natur är världens plugg linje och jag hatar skiten..

2009-01-15 @ 22:27:02
URL: http://kyssar.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0