Tillökning i familjen ?

Nu är jag hemma igen , har jobbat och varit hos en kompis . Det blev lite senare än jag trodde men de blir ju alltid det , man ska skvallra och prata om allt möjligt :) Har ju även tagit ett gravtest , hade bara råd med ett . De är förjävligt dyrt ! Tjejer måste lägga ut massor med pengar på p-piller, bindor, tamponger och gravtest och tusen andra saker . Vi ska dessutom vara snygga jämt , sminkade , snygga kläder , aldrig ha hår på fel ställen och inte vara för "manliga" typ inte fisa och rapa . Men jag tycker det är skitkul att vi får vara mycket snyggare än killar ;) Just de ! haha , testet var negativt ! Var inte speciellt orolig , de kändes inte som att jag var gravid denhär gången . Och även om jag hade varit de hade de inte varit någon katastof , älskar ju barn och längtar skitmycket tills jag och min pojkvän får en liten . Skulle inte alls göra abort , men de kanske är lätt att säga såhär . Det är ju inte billigt att ha en liten !

Dagens fråga ; Vad tycker du om abort?!

Puss på er !

Kommentarer
Postat av: Sussi

okej ja barn är underbart och er dag kommer då ni är redo ;):)



Ang frågan så tycker jag att det är en bra metod som finns här i sverige. men jag tycker inte man ska använda det som prev-medel direkt. typ 5 gånger om året men olyckor kan ju hända. den metoden är även bra för dom som inte är redo eller dom som har blivigt våldtagna osv :D jag skulle dock aldrig genomgå en abort igen har gjort det och nej tack och har två barn så det visar nog viljan till barn. =) klandrar inte dom som gör abort det kan bli en långt tänkande i svar men ja punkt :D

2009-01-13 @ 23:18:47
URL: http://sweetsdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0